poniedziałek, 4 listopada 2013

I już listopad

Ja jeszcze wspominam letnie dni, a tu masz - listopad :). Jak ten czas leci teraz nawet się nie obejrzymy a już świątecznie będzie. Choć słoneczko jeszcze momentami przyświeca to czuć już pełną jesień w powietrzu oj czuć.
Ostatnio znajoma poprosiła mnie o recykling nie zbyt ładnych plastikowych wieszaków, efekty pokażę w kolejnym poście, może będą one dla kogoś z Was inspiracją
W związku z sezonem dyniowym i wizytą u naszej blogowej koleżanki Kaprys, powstały takie oto dynie, bardzo mi się spodobały bo bardzo wdzięcznie się je szyje, więc przypuszczam, że w przyszłym roku będzie ich więcej


Prócz tego ciągle jest serduszkowo i koszyczkowo - w  wersji świątecznej i codziennej :)



No i Misie się szyją nieustannie

Tutaj w mięciutkim wełnianym sweterku


I z misiową siostrą




A kolejne w kolejnych odsłonach :)
Pozdrawiam Was ciepło
udanego tygodnia




21 komentarzy:

  1. Misiom to musi być cieplutko i mi też przez chwilkę się zrobiło patrząc na nie! ;)
    Chyba polubię dynie, szyte oczywiście...
    Ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowne są białe dynie! Pięknie zaaranżowałaś je do zdjęć:)
    Serduszka są przesłodkie! Będą cudnie pokreślać świąteczny klimat!
    Za misie natomiast nisko chylę czoła, bo ich szycie to dla mnie czarna magia!

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynie mi się bardzo podobają ja nie umiem takich zrobić misiaczki takie słodziaki i na dodatek w sweterkach śliczne a serduszka no nic dodać nic ująć typowo świąteczne faktycznie masz talent kochana buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczek wypełniony serduszkami wygląda cudnie :-)!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biale dynki uwielbiam i te prawdziwe i te szyte :)
    Misiaczki maja takie urocze sweterki, ze chcialoby sie je przytulic, misiaczki rzecz jasna ;)))))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest przepiękne!!! misie przeurocze, marzę o takim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe dekoracje ,uwielbiam oglądać i podziwiać wszysko co w bieli ,koronce ,bawełnie i mnie i chociaż bardzo podobają mi sie takie prace ,sama malo robie w tych zestawieniach , moze za bardzo pstro mi w głowie hi hi i dlatego wychodza kolory?! Sama nie wiem , dynusie zawsze bardzo mi sie podobały ,ale szyć ich nie umiem dlatego podziwiam.
    A w kwestii zmniejszonej aktywności jesienia mówią że jednym z powodow moze byc brak ruchu.
    Pozdrawiam kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam napisać ze miski są śliczne! Kocham takie zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie tez dni uciekaja przez palce;)))ale ciesze sie,ze tak szybko leci;)))serducha cudne ,a misiaki jeszcze piekniejsze;))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka są śliczne- uwielbiam biel, czerwień, paski , kropki. Moje serce podbiły misiaczki- są urocze..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ u Ciebie cieplutko. Widzę, że się szyje.To bardzo dobrze :)
    Czekamy na dalsze Twoje wytworki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, jak pięknie, przytulnie, cieplutko. Za oknem...brrrr, ale u Ciebie same cukierasy. Misie są obłędne. Jak wszystko czego się tkniesz. Nie wiem , czy mogę ale nieśmiało na candy do mnie zapraszam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie niedawno odwiedziłam Kaprysa i pierwsze co powiedziałam jak weszłam to zapytałam skąd ma takie cudne dynie :D Naoglądałam się ze wszystkich stron, napodziwiałam i w przyszłym roku w sezonie dyniowym zgłoszę się po kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę że się podobają i oczywiście zapraszam w przyszłym sezonie dyniowym :)

      Usuń
  14. fajne te dynie, ja robiłam pomarańczone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam tu podziękować za zgłoszenie do candy i aż mnie ścisnęło z zazdrości! Jakie dynie! KOszyk na pieczywo! Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Martusiu, nie jestem dyniolubna, ale Twoje dynie są ZACHWYCAJĄCE:-)
    I nieustannie podziwiam misie. Oczywiście prym wiedzie ten w sweterku. Rozbrajają mnie te miniaturowe swetry:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-****

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są Twoje szyjątka. Misie o sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń