poniedziałek, 5 listopada 2012

Ikona

Za oknem słotno i szaro. O tej porze roku, często tęsknię za słońcem, organizm domaga się go jak wody. Łatwiej zawinąć się w koc z kubkiem ciepłej herbaty niż zorganizować do jakichkolwiek innych działań :). Marne światło za oknem nie sprzyja również malowaniu, ale staram sobie z tym jakoś radzić, czego efekty poniżej. Wciągnęło mnie to ikonopisanie, i choć ciągle w tym temacie raczkuję sprawia mi to dużo frajdy...

MB Achtyrska
Technika: tempera żółtkowa
deska bukowa
szlagmetal



Dobrego dnia

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna :) Troszkę plakatowa ale robi wrażenie, przygotowuj deski z kowczagiem to całkowicie zmienia charakter ikony:)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się deski z kowczegiem są bardziej w charakterze. W tej chwili wykorzystuję deski które mam zagruntowane, al gdy skończy się ten zapas zamawiam deski z kowczegiem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ikonka bardzo urokliwa i klimatyczna !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana
    Powiadasz ze w tej technice raczkujesz, z tego co ja widze to mysle ze jestes juz ekspertem.
    Fajnie ze tak Cie to wciagnelo.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dziękuję, a do tego eksperta to jeszcze mi brakuje, ale mówią, że trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  4. Bezustannie podziwiam Twoje zmagania z ikonami!
    Pięknie piszesz!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ikona...podziwiam!!!

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie malujesz! Twoje ikony są niesamowiete. Jak dla mnie mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń