wtorek, 28 grudnia 2010

Wygrane candy i wymianki

Dzisiaj się troszeczke pochwalę. Ostatnio udało mi się wygrac trzy candy i przeprowadziłam kilka cudownych wymianek :))
No to zaczynamy

Wymianka z Wygodną





















Wymianka z Annaszą





















Wymianka z Karmazynowym Kamykiem
















Wymianka z Mrude
















Candy u Kaprys





















Candy u Sunsette






















Dzisiaj tyle niedługo pochwalę się jeszcze pięknym upominkem od Peninii :))

9 komentarzy:

  1. Wymianki super! :) A krasnal uroczy! :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Какая ты счастливая ... мне ни разу не удалось выиграть.... все подарки просто класс!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianki wspaniałe !!!
    Krasnoludek bardzo urokliwy !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nie chce mi wejśc ten komentarz :) Jeszcze raz... Tyle szczęścia na raz Marciu - same wspaniałości i cudowności. Cieszę się razem z Tobą. Cieplutko i serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No, kochana, szczególnie ten łosiek mnie rozwala na łopatki, cudny jest, prawda? :))) Zresztą wszystko inne też, ja będę się chwalić twoim podarkiem jak tylko ładne zdjęcia zrobię, mam nadzieję, że mojego maila dostałaś, iż chustecznik dotarł? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Martus ale mialas szczescie gratuluje wygranych.
    Wymiankowe rzeczy tez bardzo mi sie podobaja.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra wymianki,candy tez lubię wygrywać;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ z Ciebie szczęściara:)Cudności same :)

    OdpowiedzUsuń