poniedziałek, 13 grudnia 2010

Decu chusteczniki

Targi Ludzi Kreatywnych już za nami. Przygotowywałam na nie, razem z przyjaciółką wiele prac, które ku naszemu zadowoleniu spotkały się z uznaniem. Będę je pokazywała stopniowo.
Bardzo się cieszymy.
Na targach poznałam również osobiście Annaszę i Wygodną nasze blogowe koleżanki  - fantastyczne kreatywne dziewczyny. Polowałam do końca targów na ich prace i udały nam się pewne wymianki - ale w tej chwili niech zostanie to tajemnicą - pokaże je w kolejnych postach - mam fantastyczne pamiątki...
Dzisiaj chusteczniki



































































































A na koniec jeszcze serduszka

17 komentarzy:

  1. Piekne! W moim guscie sa te dwa pierwsze z rozami angielskimi! Bardzo ladnie prezentuje sie to polaczenie z koronka, brawo za pomysl.
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite serduszka, to z gwiazdeczką i konikiem moje ulubione, napatrzeć się nie mogę.cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne absolutnie wszystkie chusteczniki, masz niesamowity dar tworzenia pieknych przedmiotow.
    I jeszcze ta dodana koronka to wisienka na torcie:-)
    Serducha boskie!!!
    Sciskam bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te serducha sa BOSKIE!!! Bardzo bym je chciala miec!!!! Napisze do Ciebie...
    Z serwetnikow moja faworytka to konwaliowa! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności! I fajnie, że targi się udały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne chusteczniki, moze ja tez sobie taki stworze na prezent tak od siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace cudne !!!
    Fajnie że miałaś okazję poznać blogowe koleżanki, zawsze to milej w realu niż przez ekran ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne chusteczniki,ten z konwaliami to mój numer 1 ,serduszka cudnie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne...ach jak ja bym chciała aby moja właśnie tworzona herbaciarka, była choć w połowie tak ładna jak te chusteczniki ;-)
    A serduszka to wiadomo, że mi się podobają, mam do nich wielką słabość.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Przepiekne chusteczniki! Trudno byloby wybrac tylko jeden! A serduszka takie precyzyjne ze oczu nie mozna od nich oderwac! Czy moglabym prosic o wzor konika na biegunach?
    Dziekuje za odwiedziny i mily komentarz:) Wlasnie dzis cieplo sobie o Tobie myslalam, bo rozpoczelam prace nad obiecanym drobiazgiem dla Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, urok wprawiający mnie w zachwyt. Decoupage jest mi tak obce , że wydaje się wręcz nieosiągalne.Podziwiam.
    I małe pytanko, gdzie ja mogę nabyć koronkę, którą wykończyłaś serduszka. Podobną wykańcza Atenka. Jest powalająca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jakie śliczne prace decu,pełne uroku!
    A serduszka cudowne!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądam i raz jeszcze podziwiam, bo WSZYSTKO mi się u ciebie podobało :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem krótko - są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko absolutnie śliczne. Chustecznieki z dodatkiem koronek sa boskie . Serduszka równiez.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace!!!! I ja się zachwycam dodatkiem koronki, dadaje niesamowitego uroku. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych i Spelnionych Swiat zycze :)

    OdpowiedzUsuń