wtorek, 2 listopada 2010

Candy...:))

Rozpoczął się nowy miesiąc i na wielu blogach ukazały się nowe candy niespodzianki - ja już dawno zapowiadałam candy w postach u siebie no i nadszedł ten dzień ;). Mam nadzieję, że mimo niewielkiej liczby obserwujących znajdą się chętni na moje candy, a obserwujących będzie przybywało
A co mam Wam do zaproponowania - o tym troszkę pózniej, część prezentu ujawnię a część będzie niespodzianką... Wcześniej jednak kilka Aniołów, które ostatnio uszyłam. Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda mi jakoś ostatnio nie sprzyja ;((

Na początek kolejny Anioł XXL

























































I dwa psotne kolorowe Aniołki

























































 
I mój pierwszy frotowy zajączek :)







































 
No i to już chyba koniec
Teraz wrócę do zapowiadanego candy.
Zasady jak zawsze czyli komentarz poniżej i podlinkowane zdjęcie na swoim blogu. Losowanie odbędzie się za miesiąc, czyli biorąc udział można sobie zrobić swego rodzaju mikołajkowy prezent ;)
No to już dłużej nie trzymam w niepewności, nagrodą w candy jest ten oto Aniołek, tak jak zapowiadałam wcześniej będzie również niespodzianka...

























































 
Pochmurny dzień nie sprzyjał dziś dobremu nastrojowi, więc pozdrawiam Was cieplutko i przesyłam garść pogodnych myśli...

86 komentarzy:

  1. Witaj!
    Och piękne candy...taki Aniołek to mi się marzy...choć sama szyję to uwielbiam artystyczne dzieła blogowych koleżanek...i Anioły zbieram:))Więc się zapisuję;)
    Dziękuję z serca za odwiedziny na blogu,bardzo mi miło;)Serdecznie pozdrawiam i posyłam moc buziaków!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja rowniesz ustawiam sie w kolejce po slodkości.
    Aniolki i kroliczek piekne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuniu, anioły śliczne jak zwykle - zazdroszczę talentu szycia.
    Po Aniołka to ja bardzo chętnie stanę w kolejce - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Candy wspaniałe a anioł uroczy !!!
    Szybciutko staję do kolejki :-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy Aniołek także zapisuje się na wspaniałe candy:))
    Strasznie mi się spodobał ten zielony skrzacik no cudeńka same !!!!!
    Pozdrawiam goraco
    http://calypso-iglaznitka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za zaporszenie! Oczywiscie z wielka przyjemnoscia sie ustawiam ;) Aniolek pieknej urody sliczni wygladalby w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny aniołek!! dopisuje się do kolejeczki moze tym razem mi się poszczęściPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe wszystkie Anioły, a ten cukiereczek wprost uroczy! kocham Anioły, zwłaszcza te stworzone przez inne, niż moje, rączki!:)
    zapisuję się zatem na Twoje candy z niekłamaną przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie moze zabraknac na takim candy.
    Ten do wygrania sliczny ah....
    Podziwiam, tyle aniolkow uszylas, ja po tym jednym mam dosc hihi, moj ma calkiem podobna czape to tego w zielonym kubraczku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Czesc Marta:-)
    Ja rowniez staje w kolejce po cudnego aniolka i dodaje Twojego bloga do grona obserwowanych, bo warto! Szyjesz cudownosci:-)
    pozdrawiam cieplo z Italii
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tylko raz porwalam sie z motyka na slonce i uszylam cos aniolopodobnego
    wiec staje w kolejce po twojego aniola

    OdpowiedzUsuń
  12. и я хочу участвовать в розыгрыше вашего ангелочка :)
    http://lll-lll-lll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy szyjesz, a anioły cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja zapisuje sie po aniolka... tez bym takiego chciala w swojej pracowni... sliczna tkaninka kubraczkowa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie aniołki tam różany...;)
    Śliczny! Moim marzeniem jest by przyfrunął do mojego Aniołowa ;)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy ! Piękny aniołek, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na cukieraski to ja się nie zapisuję, bo szczęścia nie mam. (nigdy, więc przestałam próbować) ale chciałam napisać, że przecudne aniołki szyjesz.
    Pozdrawiam cieplutko
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny. Tworzysz przepiękne anioły i inne twory.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie mam jeszcze aniołka :) więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. я оформила Вашу картинку :)
    http://4.bp.blogspot.com/_5geuVHxQmEo/TNJzwTca_TI/AAAAAAAAAMo/0gZXsp3PbJM/S250/DSC05207.JPG

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny Aniołeczek,miło by było gdyby zamieszkał z moją rodzinką Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chętnie się ustawię w kolejce :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniolki kocham nad zycie wiec jak tu sie nie zglosic?Z checia bede do Ciebie zagladac.Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczny aniołek, zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołek cudny wielce, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne aniołki!
    Ustawiam się w kolejce. ; ))
    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również ustawiam się w tej kolejeczce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bardzo chętnie poczekam na takiego milusiaka

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje aniołki są śliczne, chętnie jednego przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne ubranko ma aniołek. Chciałabym dołaczyć go grona przytulanek mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniołek jak i inne prace bardzo piękny, więc zapisuję się w kolejce i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. nádherná práca.rada sa pripojím.pekný den

    OdpowiedzUsuń
  33. No pewnie, że się zapisuje :)
    Piękny Aniłek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jej aniołek jest cudny, jak i reszta Twoich prac :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Martuś Aniołek jest naprawdę cudowny, więc mimo, że jestem u Ciebie po raz pierwszy, staję po niego w kolejce :) napewno będę teraz do Ciebie częściej zaglądać :) apraszam także na moje Candy jesli tylko masz ochotę. Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  36. Szybko i ja sie zapisuję po tego wspaniałego aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Anioły :) Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie Twoje prace są przecudne! Chętnie przytulę tego aniołka -słodziaka.
    Pozdrawiam,
    Wełna

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny aniołeczek. BArdzo chętnie się zapisuje :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Candy urocze a anioł super !!!
    Szybciutko staję do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne są Twoje anioły.
    Bardzo chce przygarnąć jednego, więc dołączam do kolejki.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  42. Ktoś kogo lubię bardzo chciałby takiego anioła. A ja szyć nie potrafię, więc ustawiam się w kolejce.
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Na aniołka zawsze się pokuszę ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny aniołek:)cudny blog..
    Stoję.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne aniołki szyjesz!!!!! Ja też z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękności! })i({
    http://marsha--marsha.blogspot.com/2010/11/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  47. I am here to play.:)
    http://betikarauski.blogspot.com/2010/11/candy_6002.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny aniołek:) ja też się zapisuję i zapraszam do siebie na candy i nie tylko: www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękny,słodki,świąteczny:)
    Zapisuję się!
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. какая прелесть!!!!! мне все нравиться... встаю в очередь...http://kola1311.blogspot.com/2010_05_01_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale rewelacja - poproszę takiego aniołka.
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny, ustawiam sie grzecznie w kolejce
    Buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  53. cudaśny aniołek więc chęć posiadania go zgłaszam i na candy do siebie zapraszam
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja tez bym chciala takiego przystojniaka :) dziekuje za odwiedziny u mnie i zaproszenie do zabawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Dołączam do zabawy. Śliczny aniołek. Info u mnie już jest (po prawej):
    bawimy-sie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. same cudowności :)

    pozdrawiam dopisując się do kolejki :)

    moniakombinuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne rzeczy!!!
    Dotarłam dopiero niedawno, ale się zakochałam w tych aniołkach

    OdpowiedzUsuń
  58. a się chętnie zgłoszę po aniołka, a co:)
    Pozdrawiam i życzę samych słonecznych chwil.
    Ola
    http://nojta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. No super... Info na blogu wkleiłam, ale zapomniałam się zapisać :-) Nadrabiam w takim razie...

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja jestem chętna :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj piękny ten aniołek. Może tym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczny aniołek, mam nadzieję że trafi do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. mi też się marzy więc też się zapisuję. Dorota http://yeastchick.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  65. ŚLICZNY ANIOŁEK, JAKBY CHIŃSKI W KLIMACIE, ALE SLICZNY...ustawiam się więc w długaśnej kolejeczce....i może się uda..??...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. już już pędzę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzień dobry :) Jestem chyba najmłodszą
    Pani czytelniczką ... Jestem zachwycona Pani blogiem i
    miło spędzam tu czas dziękuję .Nieśmiało staję w kolejce
    po cukieraski , może szczęście zapuka do moich drzwi :-)
    pozdrawiam ciepło
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce http://srebrzystypodmuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Po prostu zapiera dech w piersiach.Cudowności,uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja też poproszę o aniołka;-)))

    OdpowiedzUsuń
  71. ależ to byłby piękny mikołajkowy prezent - lniany anioł to marzenie
    ta czapeczka i te jego skośne oczęta zawładnęły moim sercem - ustawiam się w kolejce i wrzucam na stronkę, pozdrawiam serdecznie
    http://www.e-fectyinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. I would love to be a part of your giveaway! :-)
    Link located on the left pane of the date http://teddinkasstories.blogspot.com/
    Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  73. słodki Aniołek, czas oczekiwania do konca Candy bredzie pełen emocji:)
    pozdrawiam serdecznie:)
    Ania
    http://mojamala-wielkapasja.blogspot.com/2010/11/candy-u-agaphci.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Podziwiam Twoje zdolności - Aniołki są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem po raz pierwszy una Twoim blogu i jest pięknie;)Anioły są boskie;)
    Marzy mi się...

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem nowa , ale zwabiło mnie do Ciebie cudowne Candy, wiec się zapisuję i jednocześnie zapraszam do siebie również na Świąteczne Candy --domek:))))

    pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  77. sliczne anioly:))chetnie ustawiam sie w kolejce:))
    http://www.romantyczna-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Aniołek - chińczyk! Super :)
    Zgłaszam się, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  79. ....mimo że moja córcia gaja ma 5 m-cy to już ma kolekcję aniołów a zaczelo sie gdy byłam w ciąży:)Pozdrawiam,,,,

    OdpowiedzUsuń
  80. no i jeszcze ja - zdążyłam ?

    OdpowiedzUsuń
  81. Zamykamy listę, za chwilę losowanko :))

    OdpowiedzUsuń