środa, 24 listopada 2010

Anielska inspiracja


Dzisiaj krótko, poniewaz jeszcze czeka mnie pakowanie. Pewna blogowa obserwatorka zainspirowała mnie do stworzenia takiego oto Aniołka - w golfiku robionym na drutach - bez pomocy mamuni :) bym sobie nie poradziła, a takie są efekty

























































I jeszcze jedno. Otrzymałam od Anetki z drewnianej-szpulki wyróżnienie - BARDZO dziękuję

Mam je przekazać kolejnym pięciu osobom więc:
Anioł z Zieleńca
Kolorowe Zacisze
Mglisty Sen
Moja Przystań
Peninia Art

Pozdrawiam Was wszystkich mocno i dziękuję za wszystkie miłe komentarze, one najbardziej uskrzydlają

14 komentarzy:

  1. Marto-ślicznie dziękuję Ci za wyróżnienie:)Jest mi bardzo miło:))
    Aniołek w golfiku prześliczny.Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:), bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie, zupełnie się nie spodziewałam:). Golfik aniołka uroczy, i ten kolor świąteczny:)
    Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Aniołek w golfiku wyszedł cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pulowerek jak sie patrzy :) Cieplutki, fajnie wyszla Tilda. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielinka w tym cieplutkim sweterku boska.
    Ciesze sie ze przyjelas wyroznienie, jak najbardziej na nie zaslugujesz.
    Usciski sle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anieliczka super i świetny sweterek:)
    Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anielinka w sweterku przeurocza!!!!
    Sweterek małe dzieło sztuki, z naciskiem na słowo "małe" (taki mały sweterek to wcale nie tak łatwo zrobic)
    no i oczywiście gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  8. O! W taki cudny, puszyszty czerwony sweterek sama bym chetnie wskoczyla! Pieknie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są Twoje Anioły, a ten w sweterku rozbroił mnie kompletnie ! w sam raz na dzisiejszą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marteczko rzuc oczkiem na poczte:) Bardzo serdecznie dziekuje!!!!!
    Sciskam mocno i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jakie cudownie zimowe, sliczne, anielskie dziewczę ... Sweterek jest cudny zarazem zimowy jak i swiąteczny ...
    Marto dziękuję za komentarz u mnie. wiesz "zmusiłaś" mnie do pewnych refleksji, do tego, że postanowiłam trwać przy swoich tradycjach choćby nie wiem co i mam nadzieję ze uda mi się przekazać prawdziwy wymiar świąt moich synkom, by i oni mogli przezywać każdego roku wyjątkowe święta, święta które wpływają na każdego nawet tego, który głośno deklaruje "obojętność". Byłaś dziś dla mnie niczym duch z "Opowieści wigilijnej" w moim biegu życia ... Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki uroczy aniołek, taki bez przepychu, napuszenia, świecidełek - całkowicie mnie zauroczył, ten grubasny wełniany golfik i kokardki sprawiają, że jest przecudny

    OdpowiedzUsuń