środa, 8 stycznia 2014

Szydełkowe migawki

Witam Was wszystkich w Nowym Roku i serdeczności ślę
Nie poszaleję dzisiaj z prezentacją, bo ciemno jakoś za oknem i zdjęcia nie wychodzą najlepiej, więc tylko kilka migawek moich nowych poczynań - szydełkowych ;)
Na pierwszy rzut breloczki, będzie ich pewnie więcej i w różnej kolorystyce, ale póki co prezentują się następująco






Kilka postów temu pokazywałam zdjęcia szydełkowych kółeczek i zapowiadałam, że powstanie z tego "coś" - no i to "coś" zaczyna przypominać malutki pled, jeszcze troszkę mi brakuje do całości, ale mam nadzieję, że zdążę nim nasz dzidziuś przyjdzie na świat, choć już niewiele tego czasu zostało :)




To zmykam już i zabieram się do pracy ;)

7 komentarzy:

  1. Witam Cie Marta w Nowym Roku :)
    Breloczki sa niezwykle urocze, a pledzik wow, jestem pod wrazeniem bo mysle ze to ogrom pracy.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż nie mam czasu na szydełkowanie, a może mam po prostu lenia? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Marto cię długo nie było wypoczęta? - śliczne twe poczynania szydełkowe a w nowym roku życzę ci zdrowia , pogody ducha , spełnienia marzeń niespełnionych oraz realizacji zamierzeń - buziaki slę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś, cudowne breloczki ale przede wszystkim kolory kocyka są bajeczne. I te z różowościami sprzed kilku postów powaliły mnie na łopatki. Gdzie tak piękne włóczki kupujesz??? Rewelacja.
    Kochana, dziękuję za tak ciepłe słówka pozostawione u mnie. Tobie również pięknego roku życzę i szybkiego, bezproblemowego rozwiązania. Zdrówka dla całej Twojej rodzinki.
    Na pewno znasz już płeć dzieciaczka, podzielisz się???
    Pozdrawiam bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk prześliczny!!! ja też zaczęłam swój, ale troszkę inny wzór kwadratów, z szydełkiem to moje pierwsze kroki. Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń