wtorek, 20 grudnia 2011

Anielsko

Ciągle spotykam je na swojej drodze Anioły w ludzkiej postaci. Wielokrotnie ostatnio przekonałam się również, że mam swojego Anioła Stróża, który przyznam szczerze ma ze mną sporo roboty, aby upilnować moją wariacką duszę.
Dlatego powstało to...

Aniele, stróżu mój społeczny, co się nie gniewasz za głupotę
bądź przy mnie zawsze
nawet wtedy
gdy sił Ci brak na tę robotę
bądź przy mnie zawsze
nawet wtedy
gdy Cię nie słucham, robiąc swoje
gdy się upieram, że wiem lepiej
jak pokierować życie swoje
gdy tupię, krzyczę, gniewem płonę
pozwól mi chwycić skrzydło Twoje
Niech wiem, że jesteś gdzieś w pobliżu
i mnie ukoisz Swym spokojem


No i wróciłam do anielskiego szycia :)





A na koniec anielski bałwanek


9 komentarzy:

  1. Spioszki-aniolki sa Anielskie;) a balwanek sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu! Aniołki są wspaniałe. Uwielbiam te z podusiami, ale anielski bałwanek - BOMBA!!
    Pozdrawiam cieplutko
    PS.
    Cieszę się, że wróciłaś :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołeczki spioszki prześliczne :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty wiesz ze uwielbiam Twoje aniolki, i jeden taki dumnie siedzi sobie w mojej sypialni:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten bałwanek tak uroczo nieporadny grubasek. Słodziak totalny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, straszna ze mnie diablica na tildowe Anioły.A Twoje są naprawdę piękne. Szczególnie ostatni,różany, ach.
    Martuś, jestem pod wrażeniem Twoich ikon. Już po całym świątecznym galimatiasie muszę z Tobą poważnie porozmawiać, hihi.
    Kochana, życzę Ci wesołych, spokojnych, w radości i miłej atmosferze spędzonych Świąt.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne anioły. Ponieważ sama nie szyję, bardzo lubię je oglądać ma blogach. Każdy jest inny, niepowtarzalny,Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń