czwartek, 7 października 2010

Kolejne Anioły i niespodzianka z Kolorowego Zacisza

Ostatnie dni jak zawsze pracowite, ponieważ szyłam, ale też przygotowywałam się do szufladowego wyzwania. Obiecałam już dawno jednej osobie dwa Anioły i dopiero teraz udało mi sie je zrobić, a efekty pracy poniżej:









































Kilka dni temu otrzymałam również przesyłkę. Ogromna niespodzianka od blogowej koleżanki. Podzieliła się ze mną niezbędnymi "przydasiami". Wszystko bardzo mi się przyda. Przesyłaka dotarła do mnie od Darii z Kolorowego Zacisza. Zaglądajcie do niej koniecznie - tworzy niesamowite rzeczy.
BARDZO, BARDZO DZIEKUJĘ - jeszcze mam uśmiech na twarzy :)
Sami popatrzcie














5 komentarzy:

  1. Prezenciku gratuluje, bo wiem ze przydadza sie tkaninki, koronki itp. wykorzystasz je na pewno znakonicie.
    Aniolki sliczniutkie, sukiesia z tildowej tkaniny urocza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy materiał - czyżby szykowała się kolejna śliczna piżamka?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny prezent - gratuluje:) Aniolki dopracowalas do perfekcji! Zapraszam do zabawy w "Ksiazkowego mola":) Szczegoly tu:http://alexls-destinationart.blogspot.com/2010/10/zabawa-w-mola-ksiazkowego.html
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Marze mo takiej przesylce:) Sliczne aniolki i materialy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śpiące aniołki cudne !!!
    A prezencik wspaniały i jaki pożyteczny ;-)
    Pozdrawiam Aga
    p.s. czekam na zapowiedzianą wykonaną pracę ;0

    OdpowiedzUsuń